środa, 24 czerwca 2015

Mój nowy przyjaciel

Jest mały i czarny

i ma cudowne oko!



Chyba każdy wie już o kogo chodzi. A jak nie wie to i tak powiem. Jest to mój cudowny aparat (Canon 600D), który przyszedł do mnie wczoraj. 
Wiem, wiem. Ostatnio nic tutaj nie było. Ale czekałam właśnie na tego ktosia. I wreszcie jest, nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę. Tak naprawdę to ja nigdy nie posiadałam aparatu. Wreszcie mogę robić to co lubię, robić fajne i ciekawe zdjęcia. 
Aż dziwnie robić sobie zdjęcia w tak dobrej rozdzielczości (czy jakoś tak, nie znam się!) 

Tak poza tym, już niedługo wybieram się do Szwajcarii oraz na Maltę, będzie więc co fotografować i oglądać. Od teraz będzie tutaj tylko fajniej i ciekawiej! 

A, i razem z moim przyjacielem wybraliśmy się do Katowic zrobić pierwsze zdjęcia i zobaczyć jak się spisuje. Na początku trochę dziwnie się czułam, miałam wrażenie, że wszyscy na mnie patrzą. Ale później po prostu o tym nie myślałam i robiłam zdjęcia.

Za pierwszy cel podróży wybrałam spodek. Zobaczcie jak wygląda moimi oczami.

Idąc dalej doszłam do budynku Międzynarodowego Centrum Kongresowego. Bardzo nowoczesne i piękne miejsce, idealne do odpoczęcia na ławeczkach. :D


Za tym budynkiem znajduje się kolejne świetne miejsce. Muzeum Śląskie. Nigdy tam nie byłam, jednak te szklane pomieszczenia robią na mnie wielkie wrażenie. 


No i potem wróciłam już w stronę rynku i doszłam aż do Galerii Katowickiej i dworca.


Jak wam się podobają moje pierwsze zdjęcia?

Zapraszam do komentowania i obserwowania! :)


58 komentarzy:

  1. Zdjęcia są naprawdę prześliczne! :)
    Pierwsze i prze ostatnie podoba mi się najbardziej.
    Jakim aparatem robisz zdjęcia?
    Obserwuję.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się :)
      Pisze w notce, ale powtórzę - Canon 600D :)

      Usuń
  2. świetnie Ci wyszły te pierwsze zdjęcia :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny aparat wybrałaś. Ja mam nikona i jak pojechałam po niego do sklepu to nie mogłam uwierzyć, że wreszcie będę mieć swój wymarzony aparat. Śliczne miejsca :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana na duzy plus, piekne zdjecia:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  5. wow aparat spisuje się naprawdę świetnie! zdjęcia wyszły cudowne!!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój nowy aparat świetnie się spisuje!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  8. mi się zdjęcia podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje licze na to samo i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę Ci powiedzieć, że masz talent. Te zdjęcia są naprawdę bardzo profesjonalne - koniecznie idź w kierunku fotografii!
    Bardzo podoba mi się na Twoim blogu, zapraszam Cię do dołączenia do moich obserwatorów, kiedy już dołączysz – od razu daj mi znać, szybko się odwdzięczę. :)
    NOWA ODSŁONA BLOGA - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, mi tam osobiście bardzo przypadły do gustu (rozdzielczość naprawdę mnie urzekła!), ja nadal męczę się z (nie)swoją cyfrówką, Samsungiem. Boże, gdybym jeszcze miała trochę hajsu na aparat byłoby wprost cudownie.
    I muszę Ci tutaj powiedzieć, że jesteś naprawdę śliczną dziewczyną, ile ja bym dała, żeby mieć Twój typ urody, taki, której chyba wszystko pasuje, naprawdę. :c I w dodatku taka dziewczęca. A w poprzednim poście jesteś ubrana w taką śliczną, pastelową fioletową spódniczkę - byłabym wdzięczna, gdybyś zdradziła mi, gdzie ją zdobyłaś, aww.
    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za taki wspaniały komentarz, zrobiło mi się naprawdę miło! :)
      Ja odkładałam z początku pieniądze, a później spytałam się taty co sądzi o aparacie no i niby jest nasz wspólny chociaż wiadomo, że to ja będę z niego w większości korzystać :D
      Co do spódniczki (dużo osób się o to pyta, haha) to kupiłam ją w Bershce za jakieś może 39zł. Tylko było to jakoś w jesień na wyprzedażach i nieźle ją wyczaiłam :D

      Usuń
    2. O, nie ma sprawy! Po prostu jestem szczera. ^^
      Haha, w sumie nie dziwię się, że się ludzie pytają- w końcu jest mega urocza. Kurde, mogłam jesienią jeździć więcej po galeriach. :c

      Usuń
  12. A jakie swietne zdjęcia robi ten przyjaciel :D
    moze wspolna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia, dawno nie byłem w Katowicach, chociaż mieszkam tak blisko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, są po prostu genialne :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia. Jeszcze nigdy nie byłam w Katowicach :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te zdjęcia :D
    Poklikasz? http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne, ciekawie wyglada ta zieleń na pierwszych zdjęciach szczególnie. Szczerze mówiąc pierwsza moja myśl była taka, ze przygarnęłas jednookiego, czarnego pieska ._. Rożne sa skojarzenia
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie chce sobie go kupić, muszę jak najszybciej ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/06/co-by-byo-gdyby.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne. W poprzedniej notce ogłosiłam KONKURS!!!! Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę wziąć udział ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/tag-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dla Ciebie dobrą radę - w żaden sposób nie chcę Cię urazić ani nic - ale jeśli poczytasz trochę o rozdzielczości, trybach aparatu, funkcjach obiektywów... czyli takie teoretycznej fotografii, to będzie Ci łatwiej obchodzić z aparatem - wiem, że wystarczy nacisnąć spust migawki, żeby zrobić zdjęcie, ale nie wiedząc nic, nie wykorzystasz nawet jednej setnej możliwości tego aparatu, a przecież szkoda by było, prawda?
    osobiście polecam Ci książkę Michaela Freemana "Z Lustrzanką w podróży" - nie kieruj się tytułem, bo znajdziesz tam rady przydatne nie tylko podczas podróży.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, chciałam właśnie przeczytać jakieś poradniki o fotografii i nie wiedziałam za co się zabrać więc na pewno mi się przyda :)
      Właśnie bawiłam się podstawowymi trybami, lampą błyskową i obiektywem. Ustawiłam w trybie tak, żeby zdjęcie było żywe więc dlatego np. zieleń trawy jest taka intensywna. Po prostu nie będę się o tym wypowiadać bo mam aparat ledwo kilka dni dlatego mówię, że się nie znam ale oczywiście staram się robić coś, żeby zdjęcia były ciekawe, a nie tylko naciskać przycisk :)

      Usuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia! Myślałam, że ten naszyjnik to tatuaż :D
    Obserwuję

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Katowice, a nawet nie wiedziałam, że tam tyle pięknych miejsc!

    ZAPRASZAM DO MNIE
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nono przyznam że zdjęcia robi cudowne :) a Katowice jakie śliczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) jak na początek zdjęcia dobre ;) oby tak dalej. Byłam ostatnio w Kato i powiem Ci nie wspominam dobrze trochę tego Miasta bo trafiliśmy na kiepską restauracje z kiepską chińską kuchnia, a ja uwielbiam chińskie a tu taki zonk, również jest mega zanieczyszczone powietrze ale wydaje mi się, ze to tylko w samym centrum ;) ale z zdjęć niektorych miejsc nie widziałam, a wyglądaja na Ciekawe ;)) pozdrawiam ;>
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są cudowne, masz talent!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przez te zdjecia aż mi sie zatęskniło za polską.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    P.S. super zdjecia <3

    https://veronika-dbk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia :) idealnie uchwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne zdjęcia robi ten aparat :)
    ja jeszcze trochę muszę sobie poczekać na nowy :(

    zapraszam do udziału w konkursie foto :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia!
    http://swiat-niezaleznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. są super! ja też od niedawna bawię się moim nowym Canonem :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  31. kurcze, to katowice się tak zmieniły? :) świetne zdjęcia! :)
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia :) masz talent.

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie byłam nigdy w Katowicach, ale te zdjęcia z zielenią strasznie mi się podobają. Miłego pobytu w Szwajcarii i na Malcie! :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również ostatnio zakupiłam nowy aparat. Świetne zdjęcia robisz :D
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia dobrze znanych mi Katowic :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne te zdjęcia! Czy napisałabyś do mnie na fb? Bo też mam zamiar kupić ten aparat a potrzebuję info o zakupie, pomogłabyś mi? :) Bardzo proszę!
    https://www.facebook.com/aleksandra.rutana.7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nadal jesteś zainteresowana to pytaj na mój e-mail: shiiyorii@gmail.com, jakoś nie mogę Cię znaleźć na fb. :<

      Usuń
  38. Świetna jakość zdjęć. :) Ogólnie śliczne zdjęcia. ♥

    Pozdrawiam :*
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. O proszę nie wiedziałam że Katowice są takie ladne
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia są genialne :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę ze zaczynasz. Świetne zdj.
    Patrycja-koszyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. naprawdę ładne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nowy aparat na pewno pomorze Ci udoskonalić bloga! Jak na pierwszy raz zdjęcia wyszły ślicznie :)

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne zdjęcia! jak Ci się spisuje aparat? kiedyś myślałam nad Canonem, ale ostatecznie wybrałam Nikona i jestem z niego mega zadowolona :)

    http://pommesfritesx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ha! Też przymierzam się do kupna aparatu bo boli mnie widok zdjęć robionych moją Lili (Sony z1). Może i robi piękne zdjęcia, ale nie potrafi uchwycić czegoś, co bym chciała. I zupełnie nie przypada mi do gustu robienie sobie nią selfie. Wgl nie lubię selfie telefonem bo zawsze inaczej się wygląda.
    Zdjęcia super, te kolory.. :)
    Zostawiam Ci obserwację. Powodzenia!

    Sprawdź kim jestem :)

    OdpowiedzUsuń