niedziela, 14 czerwca 2015

(nie)Trudny start!


Heja drodzy czytelnicy! (i inni)




W tym oto pięknym czerwcowym dniu postanowiłam założyć bloga. *famfary*
Totalnie nie wiem od czego zacząć i jak to powinno wyglądać, a więc .. może najpierw się przedstawię. 

Mam na imię Marlena i pochodzę z Jaworzna, taka tam "wieś" pod Katowicami, hihi. 
Co dalej .. mam dużo zainteresowań chociaż pomimo tego, że lubię robić wiele rzeczy zwykle i  tak nie robię nic (czt. siedzę przy komputerze i marnuję cenny czas) lub robię coś bardziej pożytecznego i czytam książki. Uwielbiam sagę Pretty Little Little Liars oraz The Lying Game, gorąco polecam!
A jeśli miałabym wrócić do tych wielu rzeczy, które lubię robić jest to np. podróżowanie. Kocham zwiedzać miejsca, poznawać nowe kultury, zobaczyć jak inni ludzie żyją. No i inną moją zajaweczką jest fotografowanie miejsc, w których byłam, po krajobrazy i budynki do jedzenia jakie jadłam. Mam fioła na punkcie tego jak wyglądają zdjęcia, które zrobiłam. Muszą mi się podobać przynajmniej w 98%. Moje oczy krwawią gdy widzę rozmazane zdjęcia a do tego brzydko obrobione, fe. Nie, żebym była jakąś profesjonalistą, bo w sumie to się na tym nie znam, ale żeby były na granicy normy!
Tak poza tym lubię prowadzić zdrowy tryb życia, chociaż przyznam, że często mi to nie wychodzi bo mam wielką słabość do słodyczy. Lubię każde sporty, ale nie zniosę długo biegać. 
Jeszcze z innej paczki - lubię także śpiewać i rysować, ale tylko rysować, nigdy nie potrafiłam za to malować, pędzle i farby to jak czarna magia. 
A, no i byłabym zapomniała, lubię także modę i dekorowanie wnętrz, które również muszą według mnie wyglądać estetycznie.A moda interesuje mnie od małego, każdy kto pytał małą mnie kim chcę być w przyszłości słyszał odpowiedź - modelka. Hm, nie wiem czemu ludzie wtedy się śmiali i odradzali, chociaż teraz mam inny pomysł na siebie. 
No i to chyba wszystko co chciałam napisać. Myślę, że na sam początek nie będę wchodzić w jakieś duże szczegóły. Mogę dodać, że we wszystkim jestem amatorką i samoukiem.

Tak króciutko, jak widzę tego bloga?
Nie widzę, nie miałam konkretnego pomysłu zakładając go, ale wiem, że zawsze chciałam coś takiego robić. Chociaż myślę, że pójdę w stronę lifestyle.



Mam nadzieję, że mój pierwszy post wam się spodobał i nie wyszedł tak źle :D

A jak wyglądały wasze początki?

Zapraszam do komentowania i obserwowania! 






37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć prawdziwych czytelników, a nie tylko liczby przy obserwatorach, ale dzięki :)

      Usuń
  2. Moje początki były trudne, ale jakoś dałam radę i bloga piszę już od półtora roku :D Życzę Ci powodzenia, wytrwałości i oczywiście dużo pomysłów na posty! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w blogowaniu :D
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie: http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post !

    http://lacarolinestyle.blogspot.co.uk/

    zapraszam do mnie i proszę o opinię, odwdzięczę się :) Mam nadzieję ,że moje stylizacje przypadną Ci do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również od początku założenia bloga szłam 'lifestylową drogą'
    Życzę powodzenia w blogowaniu! :)

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałam, że blog to był mój pamiętnik, dziennik z wyjazdów, ale jest lifestylowy :) Powodzenia w blogowaniu, zajrze tu nie raz :)
    http://wicked-woonderland.blogspot.com/ - zapraszam do siebie, miło mi będzie jak zajrzysz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, jesteś śliczną dziewczyną. Pierwszy post bardzo udany, nie martw się będzie coraz lepiej :) Życzę powodzenia!
    >mój blog KLIK<
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dopiero zaczynam :D Miałam już kilka blogów ale zawsze rezygnowałam po kilku miesiącach z braku czasu :C
    Obserwuję
    MÓJ BLOG KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia z blogiem! moje początki były żenujące haha
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytrwałosci! ♥

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja lubię długo biegać! :)
    Powodzenia, skoro jesteś nowa to może weźmiesz udział w moim konkursie i zgarniesz reklamę bloga? :) Na pewno się przyda. KONKURS TAM -> http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wytrwałości i powodzenia w blogowaniu
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia i wytrwałości życzę :) Początki są zawsze trudne, u mnie też, ale dasz radę :) Pozdrawiam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia kochana
    zapraszam do mnie http://niniakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga. Moje początki były dość trudne, często się poddawałam.
    zapraszam do siebie : http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog i cudny wpis !
    powodzenia
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesliczne zdjęcia i powodzenia!:*
    Zapraszam na konkurs do wygrania 120$ od Shein:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/06/konkurs-wygraj-120-od-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w blogowaniu! :)

    http://swiatfaustii.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. podróżowanie jest cudowne ;) powodzonka!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ciebie w spódnicy <3 nogi nogi nogi ;*

    http://karolowa.blogspot.com/ zajrzysz i wyrazisz swoją opinię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. życzę powodzenia, początki zawsze są trudne, nie poddawaj się, jak coś Ci nie wyjdzie na blogu, próbuj dalej :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sama jestem początkująca :)
    Bardzo ładna spódniczka!
    Może wspólna obserwacja ? :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wyszło na to, że masz sporo zainteresowań :D czekam na kolejne posty :*
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka ty piękna..jeju zazdro:(
    + chcesz wygrać ciuchy? zapraszam do rozdań na swoim blogu! Wszystko całkiem za darmo, polecam! Serio :) ROZDANIE Z ROMWE KLIKAJ oraz ROZDANIE Z SHEINSIDE KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny początek! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, czekam na więcej! Powodzenia w blogowaniu :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w blogowaniu! Moja ciocia mieszka tam gdzie ty ale niestety nigdy tam nie pojechałam bo nie miałam jak i kiedy. Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama niedawno zaczęłam. ;) Po chyba setnym podejściu do blogów, w końcu nie porzuciłam bloga po tyugodniu, co już jest sukcesem... Miał być stroną, na której chciałam dawać porady, triki kosmetyczne itd., a skończylo się się że jest wielkim zbiorem moich pasji. :)
    Powodzenia w blogowaniu i liczę, że jeszcze się spotkamy! :)
    VaniliLove

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w blogowaniu!
    zapraszam do mnie- illusionbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też zaczynam przygodę z blogiem, więc życzę powodzenia ;D
    Lady Geelay

    OdpowiedzUsuń
  31. powodzonka :) lifestyle to dość szeroki temat, proponuje obrać jakąś specjalizacje :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia ! Obserwuje !
    POWODZENIA !!!
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    izzyybella[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  33. Mimo że już zaczęłaś przygodę z blogowaniem,życzę ci dużo sukcesów i weny!
    Cudowne zdjęcia,aż poczułam wakacje we własnym domu!

    http://veroniika-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń