wtorek, 30 czerwca 2015

3.. 2.. 1.. wakacje!



Heja drodzy uczniowie

mamy dwa miesiące wolnego!





W niedzielę przyjechałam na Maltę i oficjalnie zaczynam moje 2-tygodniowe wakacje. 
Bardzo się cieszę, że mogę wreszcie odpocząć od tej szkoły, bo w tym roku się starałam i uzyskałam średnią 4,83 .. może nie jest to największa średnia na jaką mnie stać ale ja się tam cieszę, nie wiedziałam, że będę mieć świadectwo z paskiem. 

Ale już odbiegając od szkoły, dzisiaj zaczęłam zwiedzać Maltę i pojechałam do jej stolicy Valetty, jest naprawdę piękna, pełna starych zabytkowych budynków dających świetnego klimatu. Do tego jest piękne morze .. szkoda, że plaże w większości miejsc są kamieniste, a ja tak bardzo lubię się wylegiwać na plażach, no trudno, przeżyję!

Nie mogę zebrać myśli, siedzę teraz w głośnym barze łapiąc słabe wi-fi więc proszę o zrozumienie, że ta notka nie jest i nie będzie najlepsza. Ale cóż, lubię to robić a nie chcę też żeby nic tutaj się nie działo.

Więc okej, może pokażę wam parę zdjęć jakie zrobiłam w mieście jakie zwiedziłam.
A, i jeszcze chciałabym dodać .. życzę wszystkim świetnych wakacji, spędźcie ten czas tak jak zawsze chcieliście :)



No i taki bonusik, piękny zachód słońca


A wy jak spędzacie wakacje? 

Zapraszam do komentowania i obserwowania!

19 komentarzy:

  1. gratuluje sredniej i zycze udanych wakacji!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki są piękne tak samo jak to miejsce :)
    Również życzę udanych WAKACJI !

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanego wypoczynku! Piękne widoki :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jak tam pięknie jest! Ile bym dała, żeby się przenieść do tych miejsc... Życzę Ci, aby Twój dalszy okres odpoczynku był równie udany, jak już miniony i żebyś miło spędziła czas. <3

    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku. Śliczne zdjęcia.
    Ja na wakacje jadę na 2 tygodnie w góry, potem Mazury, ale najpierw remont pokoju.
    Udanych wakacji.
    Zapraszam na mojego bloga http://obdarzonawyobraznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. meega zazdroszcze Ci tego wyjazdu! nigdy nie byłam w tak egzotycznym miejscu :/ widoczki są przepiekne jejuu *_*
    obserwuję ;) i czekam na dalszą relację z malty
    ♥donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, pojawił się nowy wakacyjny post z #OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowna woda! ♥ Bardzo ci zazdroszczę takich wakacji! Baw się dobrze! :)

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Malta ^^ życzę Ci miłego pobytu tam (a potem miłej reszty wakacji)
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję czerwonego paska, udanych wakacji!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje średniej :) Udanych ciepłych wakacji. Może połóż coś na kamieniach, coś twardego i na to ręcznik i włala możesz się opalać :D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jakie mega zdjęcia :)
    zapraszam do mnie --> Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę tego wyjazdu ♥ również życzę udanych wakacji ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo Malta wydaje się ciekawym miejscem! Ja sobie siedzę na razie w domu, jeżdzę nad morze, chodzę do parku... takie tam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ladne zdjęcia ja planuje wyjazd nad morze ;*
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohhhh, chciałabym tam być! Przecuuudownie. Szczególnie na zdjęcia! :) Te budynki... słońce...
    Życzę ci super wakacji!
    Sprawdź kim jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę ! Zawsze chciałam wyjechać na Maltę! Śliczne zdjęcia !! Zostałaś nominowana do LBA ! Zapraszam do mnie ! Mój blog!? - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)
    Obserwuję :*
    http://beautyindropswater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia cudowne!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/05/13052016.html

    OdpowiedzUsuń